You, the petitioner
Screen shot 2018 06 12 at 12.27.23

Voer een laagste prijs-garantie in bij NS

15 signatures

Om te beginnen de NS, maar uiteindelijk alle ov-bedrijven, zouden een laagste prijs-garantie moeten bieden. Op grond van het abonnement dat je hebt moet je de laagste prijs betalen. Als je teveel betaalde en het goedkoper kon, dan moet je het verschil terug krijgen.

Petition

We

reizigers bij de NS

 

establish that:

  • reizigers erop moeten kunnen vertrouwen dat ze altijd de voordeligste prijs voor hun reis betalen.
  • systemen nu niet zijn ingericht zodat ze automatisch de voordeligste prijs voor de reiziger berekenen.
  • losse kaartjes voor een bepaalde periode (bijvoorbeeld een 1- of 2-uurskaart) soms goedkoper zijn dan reizen op saldo.
  • door de plicht om in- en uit te checken abonnementhouders op bepaalde trajecten of onder sommige omstandigheden duurder uit zijn.
  • de systemen gebaseerd zijn op problematische uitgangspunten bij het ontwerp en niet op korte termijn aangepast kunnen worden.

 

and request

een eenvoudig formulier (papier, web en app) waarmee je bewijs aan kan (laten) leveren over je gemaakte reis (of meerdere identieke) in vergelijking met een alternatief waarna je het prijsverschil gegarandeerd terug krijgt.

Sign this petition

 
We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Details

Addressed to:
openbaar vervoerbedrijf 
Petition desk:
Closing date:
2024-09-10 
Lead petitioner:
ReindeR Rustema 
Website:

History

Signatures